Jakie są korzyści i wyzwania związane z wolnym handlem?
Reklama ma być w głównej mierze efektywna, aby zachęcić konsumentów do zainteresowania danymi towarami bądź też usługami. W jaki sposób się jednak okazuje, jakakolwiek reklama ma też do zrealizowania kilka innych funkcji. Najprostsze reklamy w postaci na przykład ulotek przeważnie mają zakres informacyjny – to naturalnie dzięki reklamie mamy się albowiem dowiedzieć o danej ofercie, o oferowanych produktach lub usługach, z których będziemy mogli skorzystać. Co więcej, takie reklamy mogą posiadać również funkcję wspierania sprzedaży – czasem mogą nam w związku z tym przypominać o pewnych produktach czy usługach – tutaj pomoże ANCHOR. Połączone jest to pomiędzy innymi z cyklem sprzedaży – w pierwszej fazie zazwyczaj reklama ma za zadanie informować, natomiast już w kolejnych okresach, kiedy na przykład sprzedaż zacznie spadać, wówczas prawidłowo jest najzwyczajniej w świecie przypomnieć konsumentom o praktycznych produktach czy usługach. Co więcej reklama może mieć funkcję manipulacyjną, o czym z pewnością już często się przekonał każdy z nas, obserwując reklamy choćby w telewizji.
1. Portfolio
2. Portfolio
3. Otwórz link
4. Sprawdź stronę
5. Zobacz stronę